Известие

Collapse
No announcement yet.

Подобрения и ремонти по Алфа 156 - с цени

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аз сложих 4 предни TRW за сега е бетон!

    Comment


    • колега ако не е таина на каква цена ти излезнаха??
      sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
      Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

      Comment


      • Масло от Ферариста - 70 лв.
        Въздушен филтър + маслен филтър + смяна на пистов ремък който вече имах + труд = 45 лв.
        Общо - 115 лв.
        Благодаря на Колегите които извършиха обслужването на колицата ми !
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
        140 HP + Chip Tuning -> ex
        Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
        Born to make me happy

        Comment


        • Много ментета БРАТЯ ................

          БЕЗ КОМЕНТАР

          Comment


          • Кормилни накрайници TRW - 2x38,8 лв.
            Биелетки TRW - 2x25,8 лв.
            Тампони стаб. щанга - 32 лв.(ФЕРАРИСТ)
            Масло ск. кутия TUTELA - 2x21 лв.
            Филтър въздушен - 17 лв.
            Филтър купе - 10 лв.

            TOTAL с отстъпката = 202лв.
            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
            Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
            Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

            Comment


            • Ремонт 700 лева

              Здравейте,
              Първият ремонт на новичката ми Алфа протече така:
              ЧАСТИ
              рециклаж на рейката, 222 лв
              (в авторезерв европа оод)
              75 лв рециклиране, мерене, части за алтернатор във франсизкуп
              маншон рейка 2 бр 44 лв
              тампон ауспух 5 бр 15 лв
              крушки 30 лв (габаритите били по 10 лева)
              тръба 15 лв (от интеркулера - скъсана беше - сега е снадена)
              части за помпата 22лв
              ТРУД
              рейка - монтаж/демонтаж 120 лв
              помпа - монтаж/демонтаж/отваряне - 48 лв
              тръба - 15 лв
              смяна на крушки - 40 лв
              ГТП - 35 лв
              Време: 2 седмици.

              За жалост след ремонта се появиха тракания по таблото и от окачването (преди ремонта беше само отзад, сега и отпред трака).

              Лампата за инжекциона светваше при смело даване на газ и не изгасваше. Сега само в редки случаи светва за малко и после изгасва.

              Comment


              • Колега razOr, ако позволиш един съвет... Връщай я в сервиза ама този път в някой от клубните тук от форума... 2 седмици какъв е тоя ремонт 2 седмици... И тва с инжекциона не е майтап работа..
                AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                Comment


                • Първоначално публикувано от raz0r Покажи съобщение
                  Лампата за инжекциона светваше при смело даване на газ и не изгасваше. Сега само в редки случаи светва за малко и после изгасва.
                  При мен това присветване беше от дебитомера. Светваше над 5-6 хил. оборота.

                  Comment


                  • Налага ми се смяна на носачите, долни - и двата
                    тропа леко на дупките и поддава при натискане на спирачки
                    какво ще ми препоръчате като марка + цената
                    AlfaRomeo 156 1,6 бензин 120 коня, 1999 година

                    Comment


                    • Сложи си полиуретанови тампони.. свържи се с колегата Ферарист

                      Comment


                      • Смяна на 4-те тампона на горни носачи - полиуретан + рециклиране на долен шарнир пак полиуретан + работа = 150лв (благодарение на Ферариста и неговия човек от сервиза) много съм доволен за сега.
                        Реглаж преден мост - 20лв
                        Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                        ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
                          Смяна на 4-те тампона на горни носачи - полиуретан + рециклиране на долен шарнир пак полиуретан + работа = 150лв (благодарение на Ферариста и неговия човек от сервиза) много съм доволен за сега.
                          Реглаж преден мост - 20лв

                          А реглаж на заден мост???
                          Доста по голямо влияние оказва на стабилността от предия
                          sigpic
                          Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                          Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от pinifarina Покажи съобщение
                            А реглаж на заден мост???
                            Доста по голямо влияние оказва на стабилността от предия

                            Да колега, и аз мисля че задния има нужда, тъй като никога не е правен, а той също влияе на цялостното поведение на колата.. та тези дни май ще ида при човека дето ми прави предния.. Да се надяваме че му разбира . Ако има нещо специфично при реглажа на задния мост бих бил благодарен да споделите, понеже обичам да знам какво се прави с колата и дали се прави като хората.
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                            ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение

                              Да колега, и аз мисля че задния има нужда, тъй като никога не е правен, а той също влияе на цялостното поведение на колата.. та тези дни май ще ида при човека дето ми прави предния.. Да се надяваме че му разбира . Ако има нещо специфично при реглажа на задния мост бих бил благодарен да споделите, понеже обичам да знам какво се прави с колата и дали се прави като хората.
                              заден мост: +3 мм обща сходимост.
                              преден: -2 мм обща.

                              Направи си я така и ще останеш доволен.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Изтърбушване на оригиналните маркучи от филтърната кутия до турбото както и самата филтърна кутия и подмяна със значително по-къса тръба само с 1 извивка и слагането на К&Н конус - 150лв

                                Имам само един въпрос ще имам ли някакви проблеми за това, че изолирах картерните газове да не се връщат в турбото? То единия проблем е на лице де... газовете излизат под капака и от там влизат в купето и понамирисва малко...

                                ПС: Знам, че сега някой ще каже, че е вредно за дебитомера да е толкова близко до омасления филтър, но просто нямаше къде другаде...

                                Прилагам снимки:
                                Attached Files
                                Last edited by GoPlay; d.m.y г., 16:42.
                                Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                                Comment

                                Working...
                                X